Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Alle bestellingen zijn onderhevig aan een behandelingsperiode vóór verzending, meestal 1-3 werkdagen.

U ontvangt daarna een bericht van verzending met de daarbij horende tracking informatie. In veel gevallen, om u geld te besparen, verzenden wij rechtstreeks vanaf de fabrikant. Wacht 10-35 werkdagen om uw bestelling te ontvangen, de levertijden kunnen variëren afhankelijk van uw land en productlocatie.

Bestellingen kunnen worden geannuleerd als ze niet zijn verwerkt en verzonden. Nadat ze zijn verwerkt, kunnen ze mogelijk niet worden geannuleerd.

Zorg ervoor dat u het juiste verzendadres opgeeft. Goppie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor artikelen die zijn verzonden naar onjuiste adressen die door de koper zijn verstrekt. In dergelijke gevallen is de koper verantwoordelijk voor eventuele extra verzendkosten die worden gemaakt om naar het juiste adres te worden verzonden.

In sommige gevallen zijn voor internationale zendingen invoer- / invoerrechten verschuldigd. Dit is onder ALLE OMSTANDIGHEDEN de verantwoordelijkheid van de koper. Goopie kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor douaneheffingen.

Welke betaalopties accepteren jullie?
Wij accepteren iDEAL, Bancontact, PayPal, Credit en Debit cards, Achteraf betalen (Klarna), Belfius, ING Homepay, Sofort, KBC, EPS, Giropay.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt uw bestelling volgen zodra deze is verzonden door hier te klikken.

Waar komen mijn producten vandaan?
Om u geld te besparen, verzenden wij onze producten rechtstreeks vanuit de fabrikant. Deze locaties omvatten het Verenigd Koninkrijk, China en de Verenigde Staten.

Worden al mijn producten in een pakket verstuurd?
Om logistieke redenen worden items soms in afzonderlijke pakketten verzonden. Houd hier rekening mee bij het ontvangen van zendingen. Als u nog andere vragen heeft, neem dan contact met ons op.

30-dagen geld terug granatie
Elk product met een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie geeft recht op een gratis vervanging of terugbetaling als uw artikel breekt of u bent niet tevreden met de kwaliteit van het product binnen 30 dagen na levering.

Retourneren
Retourzendingen worden binnen 14 dagen na levering geaccepteerd. Om uw retourzending te initiëren, kunt u contact met ons opnemen door hier te klikken om uw retournummer te ontvangen. Niet-geautoriseerde retourzendingen kunnen ertoe leiden dat de terugbetaling wordt vertraagd.

Als uw artikel beschadigd is ontvangen, verzoeken wij u ons eerst een foto te sturen met de schade en na inspectie zullen we u vertellen of het voldoet aan onze criteria voor vervanging. Koper betaalt verzendkosten.

Alle artikelen moeten in een ongebruikte, opnieuw verkoopbare staat en in de originele verpakking zijn. We behouden ons het recht voor om een ​​retour te weigeren dat niet voldoet aan deze criteria.

Als uw artikel in werkende staat is, maar u hebt een fout gemaakt of het artikel niet meer nodig heeft, behouden wij ons het recht voor om een ​​restockingvergoeding van 30% in rekening te brengen.

Vermeld het retournummer dat we verstrekken, zodat de terugbetaling op de juiste manier kan worden verwerkt. Als u het retournummer niet vermeldt, kunnen we niet garanderen dat uw teruggave kan worden verwerkt.

De koper is verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten. We raden aan om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken om ervoor te zorgen dat uw retour wordt afgeleverd.

Waarom zie ik niet dezelfde deal op uw website die ik geadverteerd zie op Facebook
Zelfs nadat we onze Facebook-advertenties hebben stopgezet, worden die berichten nog steeds gedeeld en geliefd bij onze fans. We kunnen dit niet stoppen, omdat Facebook zo werkt.

Hoe bepalen wij “van” prijzen?
We krijgen deze prijzen van onze groothandelaren of van concurrentanalyses.

Verkopen jullie als groothandel?
Ja. E-mail ons voor meer informatie (info@goopie.nl).